خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران:

محیط‌زیست هنوز درباره فاز دوم بزرگراه شوشتری به شهرداری پاسخ نداده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۹۲۳

معاون شهردار تهران گفت: درباره احداث فاز دوم بزرگراه شهید شوشتری با محیط‌زیست نامه‌نگاری شده است تا بتوانیم با عبور از جنگل سرخه‌حصار، کوتاه‌ترین و فنی‌ترین مسیر را در بزرگراه شوشتری داشته باشیم که هنوز پاسخی در این خصوص به شهرداری داده نشده است.

به گزارش ایلنا، هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ظهر امروز (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) در حاشیه یکصد و هجدهمین رویداد امید و افتخار با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهید تندگویان گفت: پروژه بزرگراه شهید تندگویان به دلیل وجود تاسیسات زیرسطحی متعدد مشمول گذر زمان شد و طولانی شد و اخیرا نیز با چالش جدیدی مواجه شدیم که این چالش مسیر فاضلاب بود که با هماهنگی آبفا این مساله حل و فصل شد.

وی با بیان این که به امید خدا ظرف مدت دو هفته آینده زیرگذر پروژه تندگویان بازگشایی می‌شود و با تغییر مسیر خودروها سایر جبهه‌های کاری سرعت می‌گیرد، تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا مردادماه کل پروژه تحویل شهروندان شود.

حق‌بین با اشاره به بازدید اخیر وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی، اظهار داشت: فاز دوم پروژه شهید بروجردی به طول یک کیلومتر در دست اجرا است و کماکان معارضین ملکی و تاسیساتی وجود دارند که تا این معارضین رفع نشوند، نمی‌توان کار را پیش برد.

وی با بیان این که تا یک ماه آینده طبق قولی که شهرداری منطقه داده و با توجه به این که نقدینگی در اختیار منطقه قرار گرفته است، رفع معارض انجام می‌شود، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در صورت فعال شدن فعالیت عمرانی، فاز دوم این پروژه تا سال آینده تحویل شهروندان داده شود.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، معاون شهردار همچنین درباره سرانجام بزرگراه شهید شوشتری با بیان این که فاز اول بزرگراه شهید شوشتری به طول ۹.۶ کیلومتر تا پایان سال جاری تحویل شهروندان می‌شود، در خصوص فاز دوم این بزرگراه، خاطرنشان کرد: درباره احداث فاز دوم بزرگراه شهید شوشتری با محیط‌زیست نامه‌نگاری شده است تا بتوانیم با عبور از جنگل سرخه‌حصار، کوتاه‌ترین و فنی‌ترین مسیر را در بزرگراه شوشتری داشته باشیم که هنوز پاسخی در این خصوص به شهرداری داده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز