خبرگزاری کار ایران

راه اندازی مراکز جامع مدیریت سلامت روان در ستاد کل نیروهای مسلح

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۹۷۰

رئیس مرکز سلامت روان معاونت بهداد فراجا از راه اندازی مراکز جامع مدیریت سلامت روان در ستاد کل نیروهای مسلح کشور خبر داد و گفت: مسئله غربالگری و آموزش روان درمانی از جمله مواردی است که قرار است خدمات مشاوره و سلامت روان در این مراکز علاوه بر کارکنان برای خانواده ها آنان نیز ارائه شود.

به گزارش ایلنا، "سید مهدی حسینی"، در حاشیه برگزاری همایش "گرامی داشت روز روانشناس" (ویدئو کنفرانس) که به میزبانی فراجا در بیمارستان ولیعصر (عج) برگزار شد، اظهار داشت: این همایش به  بهانه روز روانشناس (9 اردیبهشت ماه) و به منظور تقدیر و تشکر از زحمات روانشناسان عزیزی که در ستاد کل نیروهای مسلح در اقصی نقاط مختلف کشور خدمات روانشناسی و مشاوره در بحث ارتقاء سلامت روان انجام می دهند، برگزار شده است.

وی در رابطه با محورهای اصلی این همایش، تصریح کرد: بحث های بازآموزی مدیریت بحران و همچنین وظایفی که روانشناسان ستاد کل نیروهای مسلح از گزینش تا استخدام و سپس دوران بازنشستگی بر عهده دارند از جمله محورهایی است که در این همایش به آن پرداخته می شود.

به گزارش خبرگزاری پلیس، رئیس مرکز سلامت روان معاونت بهداد فراجا درباره مهمترین برنامه های سطح سلامت روان کارکنان و خانواده های آنان، ابراز داشت: راه اندازی مراکز جامع مدیریت سلامت روان در ستاد کل نیروهای مسلح کشور با هدف غربالگری و آموزش روان درمانی و خدمات مشاوره ای سلامت روان علاوه بر کارکنان برای خانواده های آنان نیز ارائه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز