خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس:

دستمزد کارگران مازندرانی نسبت به دیگر استان‌ها کمتر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۰۵۹

بابایی کارنامی ناامنی شغلی را از دغدغه‌های مهم کارگران دانست و افزود: کارگران مازندران نسبت به کاری که انجام می‌دهند مزد ناچیزی دریافت می‌کنند؛ نسبت دریافت مزد درآمد کارگر نسبت به تمام استان‌های دیگر کمتر است.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی عصر شنبه در سی‌و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان مازندران به نقش جامعه کارگری در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کارگران یکی از شاخص‌های توسعه پایدار در جامعه هستند.

وی ناامنی شغلی را از دغدغه‌های مهم کارگران دانست و افزود: کارگران مازندران نسبت به کاری که انجام می‌دهند مزد ناچیزی دریافت می‌کنند؛ نسبت دریافت مزد درآمد کارگر نسبت به تمام استان‌های دیگر کمتر است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی مسکن کارگران را دیگر دغدغه جامعه کارگری عنوان کرد و گفت: وضعیت مسکن در استان مازندران خوب نیست و در جامعه کارگری سخت‌تر است.

وی افزود: استان مازندران علاوه بر کشاورزی از صنعت خرد برخوردار است که کارگران در آن نقش‌آفرین هستند.

بابایی کارنامی گفت: در فراکسیون کارگری مجلس تلاش می‌کنیم تا بخشی از مشکلات جامعه کارگری و بازنشستگان را مرتفع کنیم.

در پایان این مراسم ۲۸ نفر از  جامعه نخبگان کارگری تجلیل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز