خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای عالی مناطق آزاد:

تقاضای سرمایه گذاری در مناطق آزاد ایران ۴ برابر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۳۵۱

دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: نتیجه این بسته‌های سرمایه گذاری‌ارایه شده در سال گذشته افزایش تقاضای سرمایه گذاری این بود که میزان تقاضا۴.۴ برابر شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حجت الله عبدالملکی در ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادرات ایران با بیان اینکه در سال گذشته ١٠٠٠ بسته سرمایه گذاری به ارزش ٩٠٠ هزار میلیارد تومان را عرضه کردیم، اظهار داشت: نتیجه این بسته‌های سرمایه گذاری‌ارایه شده در سال گذشته افزایش تقاضای سرمایه گذاری این بود که  میزان تقاضا برای سرمایه‌گذاری ۴.۴ برابر شد. 

وی ادامه داد: همچنین افزایش سرمایه‌گذاری های محقق شده ٣ برابر شد و شاهد افزایش ٧.۵ برابری طرح‌هایی بودیم که فعالیت‌های آنها آغاز شده‌است. 

دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: در این نمایشگاه هم ٢٠٠ بسته سرمایه گذاری به ارزش ٢٠٠ هزار میلیارد تومان عرضه می‌شود از این رو مجموع بسته‌های سرمایه‌گذاری از مناطق آزاد به حدود ١٢٠٠ بسته و ١١٠٧ همت رسیده‌ است.

عبدالملکی تاکید کرد: تا پایان امسال تعداد بسته‌های سرمایه‌گذاری به ٢ هزار بسته می‌رسد.

معا‌ون رییس جمهوری با بیان اینکه تراز تجاری مناطق آزاد در سال گذشته به صورت سر جمع ١۴.۵ میلیارد دلار مثبت بود، گفت: حجم صادرات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مجموعا در سال ١۴٠١حدود ١٨ میلیارد دلار بوده که این میزان در سال گذشته تغییر نکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز