خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات:

امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳ توسط نیرو های هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۰۸۷

​رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به عملیات و خدمات نیروهای عملیاتی هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳ گفت: از نخستین روز این طرح تا کنون برای ۱۸ هزار خدمات امدادی صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛بابک محمودی اظهار داشت: از تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۲ هزار و ۴۵۸ مورد عملیات امدادی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: در این بین  هزار و  ۱۰۵مورد جاده ای «معادل ۴۵ درصد» ۹۹ مورد کوهستان «معادل ۴ درصد» حادثه جوی ۱۷۳مورد معادل «۴درصد» انجام شده است.

محمودی کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۱۸ هزار و ۴۶۴نفر عنوان کرد و افزود:  ۲ هزار و ۲۱۱ نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ۹۰۴ نفر نیز  به مراکز درمانی منتقل،  ۳۵۴نفر به مناطق امن انتقال داده شد و ۳ هزار و ۲۹ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد. 

بابک محمودی اظهار کرد:همچنین برای ۱۸۳ نفر در حوادث و سوانح جاده ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای  ۵  هزار و ۲۲۲ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز