خبرگزاری کار ایران

حسینی:

برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۱۶۸

رییس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری پویش مثبت ماه ویژه ماه رمضان در راستا کمک به مددجویان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید جواد حسینی رییس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران درباره پویش مثبت ماه که ویژه ماه رمضان برگزار می شود، گفت: پویش مثبت ماه که ویژه ماه مبارک رمضان است در سازمان بهزیستی در پنج محور اساسی برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: این پویش با محوریت برآورده کردن آرزوهایی همچون آرزوی ساختن یک خانه و زندگی (تامین جهیزیه مددجویان)، آرزوی ادامه تحصیل (بورسیه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش)، آرزوی شنیدن صدای مادر (تامین سمعک کودکان کم شنوا و تجهیزات توانبخشی)، آرزوی آینده شیرین برای ایتام (کمک به مهارت‌آموزی و رشد استعداد فرزندان بهزیستی) ️و آرزوی سربلندی بانوان سرزمینم (حمایت از بانوان سرپرست خانوار) طراحی شده است.

رییس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور با با ابراز امیدواری از اینکه هموطنان بتوانند با کمک‌های خود در این ماه عزیز در قالب پویش «مثبت ماه» کارهای خیر خود را انجام دهند، درباره راه های مشارکت در این پویش گفت: خیران می‌توانند از طریق کد دستوری #۱۲۳* و سامانه مشارکت سازمان به آدرس mosharekat.behzisti.ir و ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳ در این پویش مشارکت کنند. همچنین شماره کارت ۱۶ رقمی سازمان را نیز ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ در همین زمینه اعلام می شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز