خبرگزاری کار ایران

فوت ۵۸۵ نفر در تصادفات جاده‌ای نوروز ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۴۳۵

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ثبت ۳۷۰ میلیون تردد در جاده‌های کشور از ۲۴ اسفند تا ساعت ۱۲ شب ۸ فروردین خبر داد و گفت: متاسفانه طی این مدت، ۵۸۵ نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترددهای جاده‌ای کشور در زمان اجرای طرح نوروزی پلیس از صبح روز ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲ شب ۸ فروردین ۱۴۰۳ توضیح داد: حجم کل ترددهای جاده‌ای در این مدت، ۳۷۰ میلیون تردد در سراسر کشور بوده است. متوسط تردد روزانه ۲۶ میلیون تردد بوده که نسبت به سال گذشته ۳ درصد کاهش داشته است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین تعداد تصادفات فوتی در این بازه زمانی را ۴۸۴ فقره اعلام کرد و گفت: متاسفانه طی ۵۸۵ نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند. 

وی افزود: تعداد تصادفات جرحی در این مدت ۱۲ هزار و ۴۷۲ فقره و تعداد مجروحان، ۱۵ هزار و ۵۷۴ نفر بوده است. تعداد تصادفات خسارتی نیز ۶۵ هزار و ۸۳ فقره بوده است. 

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فراجا، شیرانی همچنین استان‌های پرحادثه فوتی را کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان اعلام کرد و بیشترین انباشت خودروها را مربوط به استان‌های مازندران با ۳۱۲ هزار خودرو، گیلان ۲۳۲ هزار خودرو و خراسان رضوی با ۷۸ هزار خودرو دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز