خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان اورژانس یزد:

تصادف خودروی اتباع بیگانه غیرمجاز در یزد ۶ فوتی برجا گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۴۷۶

سخنگوی سازمان اورژانس یزد از حادثه برای خودروی اتباع بیگانه غیرمجاز در یزد خبر داد و گفت: این حادثه ۶ کشته و ۵ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سیدحسین طباطبایی در تشریح جزئیات این حادثه به خبرنگاران گفت: تصادف شب گذشته بعد از شهرک صنعتی زارچ در حدود ساعت ۲۳:۴۱ بوده که یک دستگاه پژو ۴۰۵ حاما اتباع با یک دستگاه کامیون در محور مواصلاتی استان یزد با یکدیگر برخورد می کنند.

وی با بیان اینکه راننده خودروی پژو ۴۰۵ نیز جزء فوتی هاست افزود: شش نفر در این حادثه به دلیل شدت جراحت قبل از رسیدن تیم‌های امدادی در محل فوت کردند و مابقی مصدومان برای تکمیل درمان به بیمارستان‌های افشار و شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

با بیان اینکه بعد از اطلاع از رخ دادن این حادثه بلافاصله چهار کد آمبولانس امدادی به محل تصادف اعزام شد ادامه داد: در بین فوتی‌ها یک خانم وجود دارد و سایر مصدومین و فوتی‌های این حادثه همگی آقا و از تبعه افغان بودند.

سخنگوی سازمان اورژانس استان یزد اظهار داشت: خودروهای حامل موادسوختی قاچاق و یا اتباع بیگانه که بسیاری از آنها پلاک ندارند و یا پلاک‌هایشان را با گِل و رنگ مخدوش می‌کنند و رانندگان آنها با سرعت بالا حرکت می کنند معمولا واژگون می‌شوند یا با خودروهایی که از طرف مقابل در حرکت هستند برخورد و حادثه ساز می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز