خبرگزاری کار ایران

فرماندار آوج خبر داد؛

بانک‌ها تسهیلات را به سمت تولیدکنندگان واقعی هدایت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۷۹۵

فرماندار شهرستان آوج گفت: بانک‌ها باید در راستای تحقق شعار سال نهایت هوشمندی را به خرج دهند که تسهیلات به سمت تولید هدایت شود و منابع مالی در اختیار کارآفرینان و تولید کنندگان واقعی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا در قزوین، وحید زرگر در نشست مدیران شعب بانک سپه استان قزوین که در شهر آبگرم برگزار شد، اظهار کرد: بانک‌ها با اعطای تسهیلات به کارآفرینان و تولید کنندگان واقعی و حمایت از تولید کنندگان می توانند رشد اقتصادی و رونق کسب و کارها را محقق کنند.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته برخی سهل انگاری‌ها صورت گرفت و منابع تسهیلات مالی در اختیار افرادی قرار گرفت که این منابع را به بازارهای غیر تولیدی مانند بازار ارز، خودرو و طلا وارد کردند و این در حالی اتفاق افتاد که بسیاری از تولید کنندگان کشور با کمبود منابع مالی مواجه بودند.

زرگر تصریح کرد: بانک‌ها در خصوص تسهیلات تکلیفی مانند وام‌های ازدواج، ودیعه مسکن و فرزندآوری باید طوری عمل کنند که رضایت عموم مردم جلب شود و بستر برای عملیاتی شدن سیاست‌های عمومی نظام فراهم‌ شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمامی مدیران باید در تحقق شعار سال همت ویژه داشته باشند، چراکه در نظر رهبر معظم انقلاب، جهش تولید و توسعه اقتصادی در کشور با مشارکت و نقش آفرینی آحاد مردم محقق می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز