خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

اشغالگران فلسطین باید به سطل آشغال بروند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۸۶۲

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: به فرموده مقام معظم رهبری کشوری به نام اسراییل بر روی نقشه جغرافیا وجود ندارد و این رژیم ساختگی را در نقشه جهان چسبانده‌اند که باید خیلی زود از روی آن برداشته شود، چون آن چیزی که وجود دارد فلسطینی‌ها هستند و اشغالگران باید به سطل آشغال بروند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: امام (ره) فرمودند که اسراییل باید از بین برود و این وعده خدا است، البته فقط اسراییل از بین نمی رود، بلکه کسانی که اسراییل و پادگان ظلم آن را به وجود آوردند نیز از بین خواهند رفت.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: صهیونیست‌ها کسانی هستند که غیریهودی‌ها را کاره‌ای نمی دانند و فکر می کنند همه دنیا باید در خدمت آن‌ها باشد، از این رو باید این حق را با تمام جدیت از آن گرفت.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه صهیونیست‌ها حتی به خدا نیز تهمت می زنند، تصریح کرد: این رژیم غاصب به غلط معتقد است که ما مسلط بر بندگان خدا هستیم، اما خداوند خلاف این را فرموده و قطعا سزای عملشان را خواهند گرفت.

حجت الاسلام عابدینی ادامه داد: خدای متعال بین یهودیان و مسیحیان فرق قایل شده و فرموده که خطرناک ترین دشمنان اهل ایمان، یهودیان صهیونیستی هستند و کسانی که با این‌ها نیز همکاری می‌کنند نیز بدترین دشمنان شما خواهند بود.

وی به بخش دیگری از کلام قرآن در مورد صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: در میان اهل کتاب کسانی هستند که اگر طلا و نقره فراوانی به آن ها به امانت سپرده شود به تو برمی‌گردانند که همان مسیحی‌ها هستند، اما کسانی که اگر یک دینار به آن ها بسپاری به تو بر نگردانند یهودیان صهیونیست هستند که باید استوار و عزتمندانه و با قدرت بالای سر آن ها قرار بگیری تا سیلی محکم شما را حس کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: آن دست قدرتمندی که در نهایت سیلی محکم بر صیهونیست‌ها می نوازد کسانی هستند که دین دارند، به راستی عملیات وعده صادق، وعده قرآنی و رهبر معظم انقلاب بود که محقق شد، چون ایشان بارها اعلام کردند که ما انتقام خواهیم گرفت و خیلی زود فرمان رهبر با دستان پر قدرت سپاه پاسداران و نیروهای مسلح به اجرا درآمد.

حجت الاسلام عابدینی همچنین اضافه کرد: روزنامه صهیونیستی هاآرتس بعد از حرکت وعده صادق نوشته که جای کتک نیروهای مسلح ایران تا سال ها درد دارد، ما باخته‌ایم، حقیقت را باید گفت و ما باید اعتراف کنیم که شکست خورده ایم و همچنین نوشت که باید در مقابل دستگاه تبلیغاتی نتانیاهو بایستیم چرا که جایگاه بین المللی ما زیر لگد انداخته و این نشان می دهد که در هر جای عالم علیه صهیونیست ها نفرت پراکنی شده است.

به گفته امام جمعه قزوین، دستاوردهایی مثل شکست هیبت دروغین آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس، تغییر معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، افزایش اتحاد و انسجام ملی، وحدت و همدلی آحاد مردم، تثبیت جایگاه جمهوری اسلامی به عنوان پرچمدار مقابله با ظلم، افزایش محبت و احترام مسلمانان جهان به رهبر عظیم الشان انقلاب، افزایش محبت و همدلی همه ظلم ستیزان عالم به مردم ایران، سپاه پاسداران و بسیج مردمی، گرایش مردم جهان به اسلام، شادکردن دل‌های کودکان، زنان، آوارگان، مجروحان و بی خانمانان غزه و در آخر تشدید اختلافات داخلی بین سران رژیم صهیونسیتی از برکات عملیات وعده صادق است.

امام جمعه قزوین به مناسبت‌های مختلف در این ایام نیز اشاره کرد و گفت: بزرگداشت سعدی و روز شعر و نثر فارسی از مناسبت های پیش رو است که از جامعه دانشگاهی و دانش آموزی می خواهیم که رساله های دانشگاهی و همچنین انشا دانش آموزی آنها رنگ و بوی حماسه ضد صهیونیستی بگیرد و دانش آموزان در انشا نثر فارسی خود با ادبیات سعدی و فردوسی در باب وعده صادق و ایده‌های نظام جمهوری اسلامی در برچیده شدن رژیم صهیونسیتی قلم بزنند.

حجت الاسلام عابدینی خاطرنشان کرد: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سالروز انقلاب فرهنگی و روز زمین پاک از مناسبت های پیش رو است که البته زمین را زمانی پاک خواهیم دید که از شر خیانت، جنایت و نسل کشی و ظلم پاک باشد و چشمان ما به ظهور منجی عالم بشریت منور شود که بخشی از مقدمات آن با عملیات وعده صادق محقق شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز