خبرگزاری کار ایران

مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز خبرداد؛

اسناد مالکیت روستاییان جمال آباد کفترک شیراز اعطا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۰۵۴

همزمان با فرارسیدن ۲۱ فروردین سالروز تاسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی و آغاز دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی(ره) مراسم تحویل اسناد مالکیت درروستای جمال آباد کفترک شهرستان شیراز انجام شد.

به گزارش ایلنا، مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز در حاشیه این مراسم که  با حضور دهیار واعضای شورای  اسلامی روستا بر گزار شد،  تعدادی از اسناد مالکیت اهالی که با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک صادر شده را تحویل متقاضیان داد.

محسن ابراهیمی در ادامه به برخی از عملکردهای بنیاد مسکن اشاره کرد و اجرای طرح بهسازی معابر ۲۰ روستا با اعتبار ۲۷۵ هزار میلیون ریال، بازنگری طرح هادی ۱۲ روستای شهرستان شیراز با اعتباری بالغ بر ۲۶هزار و ۴۰۰ میلیون ریال و واگذاری و تعیین تکلیف بیش از ۱۰۰ قطعه زمین به جوانان فاقد مسکن و افراد واجد شرایط در روستاهای شهرستان  را از کارکردهای بنیاد مسکن دانست.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز گفت : واگذاری ۸ قطعه زمین جهت فضای آموزشی بصورت رایگان، واگذاری میزان ۱۸۵۰ متر در روستای نوروزآباد جهت فضای آموزشی، تملک بیش از ۵۰ هکتار زمین روستایی جهت تفکیک، واگذاری به متقاضیان دارای شرایط و جوانان روستا و اخذ اسناد تملکی بیش از ۶۰ هکتار زمین   از عملکرد های شاخص این بنیاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز