خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه چهار خبرداد؛

باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۵۲۳

​رئیس شورای اسلامی شهر شیراز به همراه عضو ناظر شورا در منطقه چهار شهرداری و شهردار این منطقه از ظرفیت های ورزشی باغ جنت بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، کیانی رحیمی عضو ناظر شورای اسلامی شهر در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این بازدید از طرح های ورزشی در دست اجرا از جمله زمین فوتبال و والیبال ساحلی به همراه سایر فضاهای ورزشی بازی های همانند توپی، راکتی و پیست دوچرخه سواری و همچنین ظرفیت های گردشگری و فرهنگی باغ پارک بزرگ جنت بازدید شد.

وی افزود: این پارک به عنوان یک ظرفیت منطقه چهار و محدوده‌ای که شهرداری در آن واقع شده باید حفظ و صیانت شود و توسعه های متناسب با کار کردهایی که دارد انجام شود.

عضو شورای شهر شیراز افزود: در شورای ششم اسلامی مصوبه های خوبی را در توسعه ورزش و سلامت عمومی داشتیم که از جمله آن در منطقه چهار می توان به احداث دو زورخانه در محدوده منطقه  یکی در پارک نوید محمدی و دیگری در پارک باغ جنت با عنوان زورخانه مرکزی شیراز اشاره کرد.

کیانی رحیمی تصریح کرد: در حال حاضر اعتبار لازم برای ساخت این زورخانه ها از جمله زورخانه مرکزی پیش بینی و به تصویب شورا رسیده که امیدواریم با درایت مدیران در شهرداری منطقه و به صورت کلان در تمام حوزه های شهرداری بتوانیم پیمانکار را مشخص و این طرح  تا پایان دوره شورای شهر به پایان برسد.

حسام الدین اسدزاده شهردار منطقه چهار شیراز نیز با اشاره به بازدید حسینی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از پارک باغ بزرگ جنت اظهار داشت: این بازدید در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی این باغ پارک صورت گرفت و امیدوارم در آینده به یک پارک بزرگ با امکانات مجهز و زشی تبدیل شود.

وی افزود:  این باغ پارک، با زیرساخت خوب ورزشی خواستگاه بسیاری از جوانان و ساکنان شیراز است که شهرداری در آن  عملیات احداث و توسعه زمین های ورزشی از جمله زمین فوتسال و والیبال را در برنامه قرار داده که با برنامه ریزی صورت گرفته در کمترین زمان ممکن به بهره برداری می رسد.

وی افزود: نگاه ما به ورزش با اولویت ورزش همگانی است و با این مهم می توانیم در سلامت شهروندان سهیم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز