خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین

اعضای باند 4 نفره سارقان به عنف در بوئین زهرا دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۳۲۱

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان به عنف و عاملان سرقت از یکی از واحدهای تولید و فرآوری کشمش در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی در این باره اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یکی از واحدهای تولیدی فعال در زمینه فرآوری کشمش در شهر شال، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نگهبان شرکت در اظهارات خود به ورود سارقان و ضرب و جرح توسط آن ها اشاره کرده بود، افزود: سارقان پس از ضرب و جرح نگهبان مقادیر قابل توجهی کشمش، تجهیزات و لوازم شرکت را به سرقت برده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان کرد: ماموران در بررسی‌های تخصصی از محل وقوع سرقت سرنخ های از دست داشتن 2 نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار بدست آورده و با هماهنگی قضائی فعالیت های آن ها را تحت نظر گرفتند.

سرهنگ عبدالمالکی ادامه داد: هر 2 متهم در حالی که قصد فروش 500 کیلو از کشمش های سرقتی را داشتند در اقدامی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شده و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی با همدستی 2 عضو دیگر باند اعتراف کرده اند، خاطرنشان کرد: 2 سارق دیگر در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شده و حدود هزار 430 کیلو گرم کشمش و بخش قابل توجهی از اقلام سرقتی در مخفیگاه آن ها کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز