خبرگزاری کار ایران

جدید ترین میکاپ ترند 2024

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۰۱۹

آغاز سال 2024 در عرصه زیبایی و آرایش با ترندهای هیجان انگیز و خیره کننده ای همراه بود . از گونه های سرخ و لب های امبره گرفته تا خط چشم های بسیار زیبا و جسورانه که نشان دهنده قدرت و شهامت یک استایل است.

ترندهای سال 2014 با این که بسیار زیبا و شگفت انگیز هستند اما با لوازم آرایشی ساده انجام می شوند و هیچ گونه دشواری در آرایش کردن به همراه ندارند. در این مطلب قصد داریم در مورد ترندهای میکاپ 2024 صحبت کنیم و بگوییم که امسال چگونه می توانید یک خودآرایی جذاب برای خود انجام دهید. با ما همراه باشید.

خط چشم 2024

یکی از ترندهای میکاپ امسال خط چشم های گرافیکی جسورانه است که معمولا از اشکال خیره کننده، خط های معکوس و خطوط پررنگ در آن استفاده می شود. این مدل خط چشم زیبایی خیره کننده ای دارد و توجه ها را به خود جلب می کند. خانم های امروزی از کشیدن خط چشم های بال دار تیز و راه راه نمی ترسند و هر کاری می کنند تا چشم ها را جذاب تر و گرافیکی تر کنند. یکی از مدل های خط چشمی که هم بسیار محبوب است و هم زیبایی خیره کننده ای به همراه دارد و حتی برای مراسم ها و مهمانی ها از آن استفاده می شود خط چشم گربه ای است. البته شاید فکر کنید این مدل خط چشم کمی سخت باشد اما باید بگوییم که کلا برای خط چشم کشیدن کافی است چندین بار تکرار کنید تا همه چیز تحت کنترل شما در بیاید.

فاندیشن های سبک تر

یکی از ترندهای میکاپ سال 2024 این است که رنگ طبیعی پوست در میکاپ حفظ می شود. یعنی دیگر سعی نمی شود از فاندیشن های مختلف برای تغییر رنگ پوست و به خصوص پوشاندن کک و مک ها استفاده شود. در این میکاپ بیشتر افراد سعی می کنند از کرم پودرهای سبک که پوشانندگی کمی دارند و به رنگ پوست شبیه تر هستند استفاده شود و دیگر خبری از پوست و صورت های کیکی و پرحجم نیست. خیلی از خانم ها هم که عاشق کک و مک هستند با مداد قهوه ای روی گونه ها و بینی خود کمک و مک ایجاد می کنند تا ظاهر صورت طبیعی تر و زیباتر به نظر برسد.

رژگونه

یکی دیگر از ترند میکاپ 2024 رژگونه های عروسکی است. در سال 2023 بیشتر افراد رژگونه را در نقاط مختلفی از صورت خود مانند بینی، پشت چشم و کل گونه پخش می کردند. اما چیزی که امسال مد شده است، رژ گونه عروسکی صورتی رنگ است. در این میکاپ بیشتر سعی می شود فقط گونه ها صورتی شوند تا ظاهر فر سرحال تر شود و گونه ها هم کمی استخوانی به نظر برسند. همچنین رژگونه های عروسکی ظاهر فرد را جوان تر و شاداب تر می کند. اگر بخواهیم این رژگونه را برای شما توصیف کنیم باید بگوییم که کاری دلقک ها با صورت خود می کنند و یک دایره روی گونه ای خود ایجاد می کنند، شما هم باید انجام دهید اما به شکلی طبیعی تر و زیباتر. در واقع شما باید آن را به صورت حرفه ای محو کنید و فقط جلوه ای در صورت خود ایجاد کنید که گونه هایتان رنگی به نظر برسد تا چهره شما سرحال تر خود را نشان دهد. سعی کنید برای زن رژگونه روی صورت خود حتما از یک براش یا بیوتی بلندر استفاده کنید و آن را به خوبی روی صورت خود فید کنید.

مونوکروم

یکی از میکاپ های ترند 2024 که بسیار پرطرفدار و محبوب به خصوص در میان نوجوانان و جوانان است، میکاپ مونوکروم یا آرایش تک رنگ است. این میکاپ در شبکه اجتماعی تیک تاک بسیار معروف شد و مورد استقبال قرار گرفت. آرایش مونوکروم به این شکل است که از یک محصول همزمان برای نقاط مختلف صورت استفاده می شود. به عنوان مثال شما یک محصول دارید که می توانید با ان رژ گونه های خود را رنگ دهید، با آن رژ لب بزنید و همچنین یک سایه زیبا برای چشم های خود ایجاد کنید. این نوع میکاپ باعث می شود تا صورت فرد حالتی ایجاد شود که با تغییر رنگ ها بین گونه ها، چشم ها و لب ها یک هماهنگی زیبا ایجاد شود و هارمونی خاصی به صورت بخشیده شود.

مژه های رنگی

از دیگر میکاپ های ترند 2024 مزه های رنگی است که معمولا سعی می شود با استفاده از ریمل های رنگی مژه ها را به رنگ های آبی، قرمز، بنفش، سبز، صورتی و غیره درآورد. این ریمل ها در عین حال که مژه ها را بلند و پر حجم می کنند، رنگ های شادی هم به آن می افزایند. در این صورت دیگر برای داشتن یک آرایش شاد و تابستانه لزومی ندارند حتما از مژه مصنوعی های رنگی استفاده کنید. سال 2024 سالی بود که بیشتر برندهای معروف به جای استفاده از رنگ های تیره و نود مانند انواع قهوه ای و مشکی در پالت سایه چشم خود از انواع رنگ های شاد در پالت های سایه چشم استفاده می کنند.

آمبره کردن لب ها

لب های امبره از زمان های قدیم مد بوده است اما امسال به شکل متفاوت تر و زیباتری از آن ترند شده است. احتمالا در سال های قبل مشاهده می کردید که بعضی از افراد مداد لب زرشکی و رژ لب قهوه ای می زدند. اما امسال بیشتر سعی می شود لب ها را در رنگ طبیعی خود حفظ کرد و به نوعی برجسته تر نشان داد. به این شکل که مثلا می توانید یک مداد لب قهوه ای بردارید و خیلی ملایم روی خط لب بکشید و سپس یک رژلب صورتی که هماهنگی خوبی با مداد قهوه ای دارد بردارید و روی لب های خود بکشید و سپس سعی کنید این دو رنگ را با هم بِلِند کنید. این مدل رژ لب کشیدن باعث می شود لب های شما برجسته تر به نظر برسد و رنگ طبیعی آن هم تا حدودی حفظ شود.

نقش عمل بینی در میکاپ

در بعضی از مواقع  با توجه به ژنتیک خانواده و شکل و شمایل صورت آرایش و میکاپ به خوبی روی صورت قرار نمیگیرد از این رو با توجه به مراجعه جراحان فک و وصورت تغییرات لازمه ایجاد میشود در عمده ی تغییرات مورد نیاز در ناحیه بینی میتوانید تاثیرات مثبتی در میزان میکاپ آرایش شما داشته از این رو توصیه میکنیم پیج بهترین دکتر عمل بینی در تهران را ببینید و با توجه به شرایط لازمه انتخاب به جا  و درست برای رفع نواقص بینی و صورت خود داشته باشید

 بهترین میکاپ آرتیست های ایران 

با توجه به جدید ترین  میکاپ هایی که در بالا ذکر کردیم انتخاب یه میکاپ آرتیست خوب ، الویت و تقش مهم تری را در میکاپ شما دارد تا بهترین میکاپ را انجام دهید . درسایت بهترین پیج به نشانی https://behtarinpage.com لیستی از بهترین میکاپ آرتیست های ایران و تهران به همراه پیچ های اینستاگرامی آن ها را معرفی کرده ایم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز