خبرگزاری کار ایران

سرمدی واله در نطق میان دستور:

بخاطر اشتباهات و کوتاهی‌های غیرعمد عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۵۱۲

نماینده مردم اسدآباد گفت: مجلس یازدهم که مدال انقلابی را از رهبر معظم انقلاب دریافت کرد، در قانون گذاری و توجه به مشکلات جانب توده مردم را رها نکرد. از مردم اسدآباد و اصحاب رسانه قدردانی می کنم و بخاطر اشتباهات و کوتاهی های غیر عمد عذرخواهی می کنم.

به گزارش ایلنا، کیومرث سرمدی واله طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات گفت: بارش ابابیل بر سر دشمن کودک کش موجی ار خوشحالی و غرورملی و جهانی را رقم زد و دست و بازوی نیروهای مسلح بوسه می زنیم و به فرمانده کل قوا افتخار می کنیم.

وی افزود: مجلس یازدهم به روزهای پایانی خود نزدیک می شود مجلسی که مدال انقلابی را از رهبر نظام دریافت کرد و در قانون گذاری و توجه به مشکلات جانب توده مردم را رها نکرد.

وی افزود: حرکت در جهت تحقق آرمان های رهبری و توجه به مشکلات مردم وحل مشکلات زیرساختی محورهای مشترک مجلس و دولت بود و چهار سال پیش نگرانی هایی را مطرح کردم و امروز بخش بزرگی از این نگرانی ها برطرف شده است هرچند مشکل بیکاری جوانان مانند غمی سنگین مرا آزار می دهد.

نماینده مردم اسدآباد تصریح کرد: در راستای دستور صریح مقام معظم رهبری در بیان خدمات عرض می کنم امروز دیگر گردنه اسدآباد شاهد حوادث جانی نیست،مشکل آب شرب اسدآباد حل شده  و به آب پایدار نزدیک شدیم،امروز شاهد تکمیل یادمان مخروبه سیدجمال الدین و افتتاح سینما روباز خواهیم بود،بیمارستان مخروبه حضرت امیر اسدآباد در حال احداث است ، ۵۳ روستای منطقه اسدآباد از سه سال پیش آباد تر است و شهرک صنعتی اسدآباد قابلیت جذب سرمایه گذاران را یافته و مالیات استان همدان به استان برگشته و استخر شهید سلیمانی افتتاح شده است،پروژه های ورزشی در حال توسعه است،۸۰میلیارد تومان کمک دولت و ۲۵میلیارد اعتبارات در اختیار اینجانب در اختیار مسئولین است و اتفاقات بزرگ دیگری که در حال عبور از آن هستیم.

وی خطاب به رئیس سازمان برنامه گفت: هرچه سریعتر مجوز ماده ۲۳ تونل گردنه اسدآباد را صادر کند و وزارت صمت جهت تدبیر برای ادامه کار کارگران ذوب آهن اسدآباد حساس باشد و مجموعه صبانور از ورود به دسته بندی ها خودداری کنند و گله خود را از مجموعه هایی که می توانستند در کنار ما برای حل مشکل اشتغال باشند اعلام می کنم . عرض می کنم وزارت صمت اقدام خاصی نکرد.

سرمدی واله در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در نماز عید فطر بر وحدت کلمه و انسجام ملی تاکید کردند و هر اقدام و تصمیمی در همه سطوح ملی و منطقه ای به این وحدت آسیب بزند قطعاً بر خلاف منویات رهبری است همینطور از ریاست مجلس و نمایندگان انقلابی بابت همراهی تشکر می کنم و از مردم اسدآباد و اصحاب رسانه قدردانی می کنم و بخاطر اشتباهات و کوتاهی های غیر عمد عذرخواهی می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز