خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد:

تهران، پیشتاز ثبت نام اولیه/ثبت نام ۱۱ هزار و ۶۰۰ نفر در انتخابات مجلس تاکنون

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۷۵۰

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اعلام اینکه تا ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه، ۱۱ هزار و ۶۰۰ نفر از متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی مدارک هویتی خود را در سامانه، بارگذاری کرده‌اند، تاکید کرد: ۲۵ درصد از این افراد از استان تهران بوده‌اند.

به گزارش ایلنا، محسن اسلامی در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: از ساعت ۸ صبح امروز تا ساعت ۱۴، سه هزار و ۹۸۱ نفر از متقاضیان، ثبت نام خود را تکمیل و اطلاعات هویتی خود را در سامانه پنجره واحد وزارت کشور بارگذاری کرده اند.

وی با بیان اینمکه ۱۲ درصد از این متقاضیان را خانم و ۸۸ درصد را آقایان تشکیل داده‌اند،‌ اظهار داشت: ۲۴ درصد از متقاضیان داوطلبی انتخابات، در سنین ۳۵ تا ۴۰ سال بوده اند و ۷۰ درصد هم مدرک کارشناسی ارشد داشته‌اند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مشمولان ماده ۲۹ قانون انتخابات که باید از مسئولیت خود استعفا می‌داده‌اند، تصریح کرد: تا روز گذشته ۱۱۲ نفر از متقاضیان را این افراد تشکیل داده بوده است. 

به گفته اسلامی، ۱۲۵ نفر از کسانی که در این مرحله ثبت نام کرده‌اند، قبلا سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی داشته‌اند.

وی کمترین تعداد ثبت نام متقاضیان داوطلبی انتخابات را متعلق به استان خراسان شمالی دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز