خبرگزاری کار ایران

معضل تولیدکنندگان با قطعی مکرر برق در شهرک صنعتی خاروان + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۰۳۸

سعید نژوری در شهرک صنعتی خاوران در سایت درودگران فعالیت می‌کند. او به نجاری و درودگری مشغول است، درب ورودی و کابینت از محصولاتی است که به بازار عرضه میکند.

نژوری به «ایلنا» گفت: از سال 80 در این شهرک ساکن شده‌ام. نزدیک به 21 سال است که درودگری می‌کنم. در اینجا کابینت تمام چوب می‌سازم. 6 نفر پرسنل دارم و تاکنون تعدیل نیرو نداشته‌ام.

او افزود: مشکلات شهرک مانند شترمرغ است. به یک نهاد مراجعه می‌کنیم می‌گویند مرغ است، نهاد دیگر می‌گویند شتر است. هرکدام بهانه‌ای برای حل نکردن مشکلات ما دارند. شهرداری می‌گوید پسماند را باید خودتان حل کنید اما هرسال فیش‌های 14 میلیونی و 10 میلیون تومانی برای پسماند برایمان صادر می‌کند.

نژوری گفت: آب شرب مشکل دیگرمان است. عمده اعضای شهرک مشکل آب شرب دارند. مسئولان نیز با هیات مدیره به خوبی همکاری نمی‌کنند. برای مشکل آب، برق و گاز هیات مدیره به مسئولان رجوع می‌کنند اما جوابی دریافت نمی‌کنند. در سایت دو که سایت درودگران است، در دو خیابان که 16 سوله در آن قرار دارد، قطعی مکرر برق مشکل‌ساز شده است.

او تاکید کرد: امیدوارم دولت به جای شعار دادن عملا از تولیدکنندگان حمایت کند. با این وضعیت دلالی سود بیشتری دارد تا تولید.

 

 

حجم ویدیو: ۵۶.۴۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۲۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز