خبرگزاری کار ایران

اردبیل میزبان کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۰۵۰

معاون میراث‌فرهنگی استان اردبیل از برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در روزهای پنج و شش اردیبهشت ماه در اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی، علیرضا دباغ عبداللهی امروز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گفت: اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در تاریخ پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل و موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق اردبیلی و با مشارکت کمیته ملی موزه‌های ایران و کمیسیون ملی یونسکو در اردبیل برگزار می‌شود.

معاون میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: برگزاری این کنفرانس با حضور و سخنرانی میهمانان ملی و بین‌المللی از وزارت میراث‌فرهنگی، وزارت علوم و کمیته بین‌المللی موزه‌ها و دفتر یونسکو همراه است.

او تاکید کرد: پنج محور اصلی کنفرانس موزه‌ها شامل گستره موضوعی موزه‌ها، گستره فضایی موزه‌ها، گستره تاثیر موزه‌ها، کارکرد موزه‌ها و گذشته، حال و آینده موزه‌ها است که مطالب و مباحث طرح شده در این کنفرانس زیر این محورهای اصلی خواهد بود.

دباغ عبداللهی ادامه داد: هدف این کنفرانس تقویت نقش پژوهشی نهاد موزه، انتشار آخرین نتایج و یافته‌های جدید پژوهشی، ارتقاء سطح دانش و آگاهی پژوهشگران و کارشناسان حوزه موزه و توجه ویژه به موزه‌ها و مسائل و موضوعات مرتبط است که صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در محل سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز