خبرگزاری کار ایران

کتاب «برای قلب‌های شکسته» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۹۰۲

کتاب «برای قلب‌های شکسته» روایتی بلند و خواندنی از مریم هاشمی، به بازار کتاب آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «برای قلب‌های شکسته» به قلم مریم هاشمی منتشر شد.

این کتاب شامل یک روایت بلند در باب عشق و زیستن در میان رابطه‌ها از مریم هاشمی، نویسنده جوان و بیست و نه‌ ساله است که به تازگی توسط انتشارات نزدیکتر منتشر شده است.

کتاب درباره انسان‌هایی است که در تلاطم روزمرگی‌ها زمانی را نیز به عاشقی اختصاص می‌دهند و در میان تمامی آشوب‌ها و سختی‌های اجتماعی، شعله عشق و محبت را در دل خاموش نمی‌کنند. در عین حال که این اثر در فرم، یک روایت بلند است، اما شیوه جانمایی و ساختار آن به گونه‌ای است که گاه می‌توان برخی از صفحات آن را به صورت مجزا خواند و صفحه‌ای را به عنوان کوتاه‌نوشتی در نظر گرفت و از آن لذت برد. کتاب، با طرح‌هایی نیز همراه شده که به مطالب آن عینیت می‌بخشد و قدرت تجسم خواننده را در همراه شدن با روایت افزایش می‌دهد. چاپ اول «برای قلب‌های شکسته» در ۶۴ صفحه و ۳۰۰ نسخه هم‌اکنون در بازار کتاب موجود است. 

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: 

«وقتی دلت می‌شکند همه این کلمات گم می‌شوند و تا بیایی دوباره پیدایشان کنی بخش زیادی از عمر گذشته و این در حالی است که ما فقط یک بار زندگی می‌کنیم و فقط یک بار صد درصد با شور و اشتیاق عاشق می‌شویم و اعتماد می‌کنیم و وای به حال آن‌هایی که این صددرصد‌ها را کم و کمتر می‌کنند… از آدم‌های صادق خوشم می‌آید، از آن‌هایی که تکلیفشان با خودشان و دیگران معلوم است، اصلا آدم‌هایی که رک هستند و مثلا وقتی تو را می‌بینند و از تو خوش‌شان نمی‌آید محکم حرف‌شان را پرت می‌کنند توی صورتت، اما حداقل با دروغ مثل یک خنجر ذره ذره درون تو فرو نمیبرندش تا کم کم زجر بکشی و از بین بروی…آن‌ها حداقل کمتر وقت زندگی‌ات را می‌گیرند!»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز