خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه کار الوند:

زمینه بازدید خانواده دانش‌آموزان از نمایشگاه مشاغل دانشگاه کار الوند فراهم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۰۷۱

رئیس دانشگاه کار الوند گفت: بازید 5 هزار و 500 دانش‌آموز سال نهم و دوازدهم و حدود یک‌هزار و 500 تا 2 هزار نفر از اعضای خانواده‌ها از نمایشگاه مشاغل شهرستان البرز برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست خبری آغاز به کار پنجمین نمایشگاه تخصصی مشاغل شهرستان البرز صبح امروز در سالن جلسات دانشگاه کار برگزار شد.

حسن اسدی در این نشست گفت: نیروی انسانی مهم‌ترین امر در هر کشور است و آموزش و تربیت آن‌ها اهمیت دوچندان دارد که مغفول مانده و کم کم نیروی انسانی درحال تبدیل شدن به کیمیا است.

رئیس دانشگاه کار الوند در ادامه با تاکید بر سازماندهی و آموزش نیروی انسانی عنوان کرد: اگر در این حوزه راهنمایی نداشته باشیم، گرایش به رشته‌های خاص افزایش می‌یابد و نتیجه آن مثبت نخواهد بود.

وی با اشاره به غرفه‌های نمایشگاه بیان کرد: در این نمایشگاه 54 غرفه فعال است که 5 شرکت، 6 هنرستان، سپاه، کمیته امداد، صندوق کارآفرینی امید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، میراث فرهنگی، حوزه هنری، هلال احمر، فنی و حرفه‌ای و سازمان تبلیغات با ما همراهی دارند.

این مسئول بیان کرد: 40 کارگاه تخصصی برای دانش‌آموزان طراحی شده تا با مشاغل آشنا شوند؛ سخنرانی برای آشنایی با مشاغل غرفه مشاوره شغلی، از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

اسدی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از امروز تا ساعت 20 پنجم اردیبهشت ماه فعال خواهد بود و امیدواریم باتوجه به حضور خانواده‌ها، زمینه آشنایی آن‌ها با اهمیت مشاغل مختلف فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز