خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

گره‌گشایی از مشکلات تولید با مشارکت مردم رقم خواهد خورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۰۲۴

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هر جایی که مردم حضور پیدا کنند اتفاقات خوبی رقم می‌خورد در عرصه تولید و اقتصاد می‌توان با ورود مردم شاهد گره‌گشایی از مشکلات و تحقق شعار سال باشیم.

به گزارش ایلنا، آیت‌ الله محمد باقر محمدی لائینی صبح شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با تاکید بر تحقق شعار سال متذکر شد: مسئولان با همت و تلاش بیشتر برای حل مشکل و حرکت در مسیر شعار سال گام بردارند.

وی افزود: شرایط امسال باید به‌گونه‌ای باشد که دگرگونی مثبت از وضعیت نامطلوب به سمت مطلوب اتفاق بیفتد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به عملیات غرور آفرین «وعده صادق» اشاره کرد و گفت: این عملیات مایه سرافرازی حوزه مقاومت و دنیای مستضعفان شده است.

آیت‌الله لائینی با تاکید بر رفع موانع تولید و جدی گرفتن مشارکت مردم، افزود: بدون مشارکت و همراهی مردم گره‌گشایی از مشکل اتفاق نمی‌افتد باید تدابیر مهم‌ برای مشارکت مردم اتخاذ شود.

وی ادامه داد: هرگاه روستایی به سمت مولدسازی حرکت کند یعنی مشارکت مردم در آن نقش‌افرین بوده است؛ نماد مشارکت مردم باید در مولد ساری روستاها  مشهود باشد.

آیت‌الله لائینی به برنامه توسعه هفتم اشاره کرد و افزود: در اجرای سیاست‌های کلی این برنامه باید تلاش مضاعف‌تری صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دولت در رسیدگی به مشکلات مردم اهتمام ویژه داشته باشد و نمایندگان مجلس نظارت‌ها را بیشتر کنند تا رفع موانع تولید سریع‌تر انجام شود.

وی از اقدامات ناجا در حوزه عفاف و حجاب قدردانی کرد و گفت: از اقدامات ناجا در حوزه عفاف و حجاب حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز