خبرگزاری کار ایران

جلسه استیضاح شهردار رودان برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۲۵۱

اکثریت اعضای شورای شهر رودان قانع نشدند

در جلسه شورای اسلامی شهر رودان که عصر روز شنبه 8 اردیبهشت 1403 با موضوع بررسی طرح سئوال از حجت جاودان شهردار این شهر برگزار شد، اکثریت اعضای شورا از پاسخ‌های ارائه شده توسط شهردار، قانع نشدند. به این ترتیب با ارائه درخواست اعضای شورا، استیضاح شهردار رودان کلید می‌خورد.

به گزارش ایلنا، طرح سئوال از حجت جاودان شهردار رودان شنبه 8 اردیبهشت برای دومین بار از آغاز فعالیت وی در تصدی شهرداری در 11 بند و با امضای 4 نفر از اعضای شورای اسلامی این شهر اعلام وصول شده بود، جاودان ١٠ روز برای پاسخ به سئوالات فرصت داشت که پس از طی مدت 10 روزه برای حضور در جلسه و پاسخگویی حضور یافت.

شهردار رودان به سئوالاتی از جمله عدم اجرای تعهدات در قبال بروز کردن سیستم‌های اداری و ایجاد سامانه‌های الکترونیکی، عدم ایمن سازی معابر و حذف تیر برق‌ها از خیابان‌های اصلی محلات، استفاده ناصحیح از عواید حاصل از فروش دو دستگاه مینی بوس شهرداری، بی‌توجهی به صرفه و صلاح شهرداری در انعقاد قراردادها و ایجاد ضرر و زیان به این نهاد، توزیع نامناسب اعتبارات و عدم مدیریت مالی در اجرای پروژه‌های پل خشورگی، سینما پلاتو و ...، تحمیل هزینه‌های غیر ضروری در تعمیر ماشین آلات شهرداری، عدم نظارت صحیح بر پروژه‌های شهری به نحوی که علاوه بر بی‌کیفیت بودن طرح‌ها موجب نارضایتی شهروندان شده است، نبود برنامه در رسیدن به درآمد پایدار، عدم مدیریت مصرف سوخت و هدر رفت آن و نبود برنامه در هدایت آب‌های سطحی پاسخ داد.

جلسه ای که بیش از سه ساعت و با حضور جمعی از فعالان رسانه‌ای برگزار شد. در نهایت به دلیل قانع نشدن اکثر اعضای شورای اسلامی شهر، استیضاح شهردار در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گفتنی است این جلسه در محل شورای اسلامی شهر رودان برگزار شد و گزارش کامل این جلسه متعاقبا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز