خبرگزاری کار ایران

درخشش ویژه مهاجم اسبق پرسپولیس در ژاپن: این شهاب متفاوت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۷۰۰

مهاجم نیم فصل اول پرسپولیس با حضور در لیگ ژاپن عملکردی جالب توجه از خود به جا گذاشته است.

به گزارش ایلنا، شهاب زاهدی این روزها به ستاره درخشان سرزمین آفتاب تابان تبدیل شده است. مهاجم سابق پرسپولیس که در پنج دیدار گذشته جی لیگ ژاپن مقابل حریفان سرشناس فوق‌العاده کار کرده و یک پاس گل داده و سه گل به ثمر رسانده بود، دیروز هم بهترین نمایش خود را در جدال با جوبیلو ایواتا ارائه داد تا همراه تیمش کامبک شگفت‌انگیزی بزند.

آویسپا فوکوئوکا در حالی از ساعت ۹:۳۰ صبح دیروز به وقت ایران، در مسابقات هفته نهم جی لیگ و در ورزشگاه بست دنکی به مصاف جوبیلو ایواتا رفت که به‌ خاطر پیروزی مقابل استقلال در فینال سال ۱۹۹۹ لیگ قهرمانان و کسب قهرمانی آسیا در ورزشگاه آزادی تیم شناخته‌شده‌ای برای هواداران فوتبال ایران به شمار می‌رود.

آویسپا فوکوئوکا نیمه اول این دیدار را با شکست 1-0 پشت سر گذاشت و در دقیقه ۴۷ هم گل دوم را دریافت کرد، اما لژیونر فوتبال ایران اجازه نداد این دو گل پابرجا بماند و به تنهایی و با حرکات انفرادی نتیجه بازی را تغییر داد.

زاهدی که در خط حمله تیمش پرتلاش و دونده ظاهر شده بود، در دقیقه ۶۰ توپ ارسالی از جناح چپ زمین و پاس ولینگتون تعویضی با ضربه سر را با یک کنترل عالی و آوردن روی پای چپ با شوت محکم زمینی تبدیل به گل کرد تا زمینه‌ساز بازگشت تیمش شود. او در دقیقه ۷۸ در حالی که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده و دو مدافع حریف را مقابل خود می‌دید، به تنهایی اقدام به ایجاد موقعیت کرد و با استارت سریع به دروازه نزدیک شد تا در نهایت با شوت روی پای فوق‌العاده به زیر طاق دروازه، گل دوم و تساوی را به ثمر رساند و در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. نکته دیگر درباره زاهدی اینکه او در دیدار برابر جوبیلو ایواتا، بیشترین موقعیت گل را خلق کرد و سریع‌ترین بازیکن تیمش بود.

از ۱۱ شوتی که آویسپا در این بازی داشت، هفت شوت را زاهدی به سمت دروازه شلیک کرد. او در امر دوندگی هم موفق ظاهر شد و با ثبت حداکثر سرعت ۳۲.۳ کیلومتر بر ساعت سریع‌ترین بازیکن تیمش در این بازی بود. زاهدی همچنین در این دیدار ۹.۷ کیلومتر دوندگی داشت.

 زاهدی که پیش از این در دیدار مقابل اف. سی. توکیو پاس گل داده و مقابل اوراواردز، کاشیما آنتلرز و هیروشیما گلزنی کرده بود، با دبل برابر جوبیلو ایواتا تعداد گل‌های خود را به عدد پنج رساند تا در رده سوم جدول برترین گلزنان جی لیگ ژاپن قرار بگیرد، آن هم در حالی که فقط شش بازی برای تیم جدیدش انجام داده و در سه هفته ابتدایی به‌خاطر عدم انتقال قطعی به این تیم به میدان نرفته بود. او حالا تنها چهار گل با جرمین که صدرنشین جدول گلزنان جی‌لیگ است، فاصله دارد. آویسپا فوکوئوکا با تساوی 2-2 در این بازی خانگی، ۱۱ امتیازی شد و در رتبه سیزدهم جدول جی لیگ قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز