خبرگزاری کار ایران

تقوی: با موسوی صحبت نکردم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۱۲۱

رئیس فدراسیون والیبال گفت: همه عزیزانی که تصمیم می‌گیرند امیدوارم در ادامه نگویند «ای کاش»، چون ای کاش یعنی حسرت و حسرت خوردن در مواقعی ممکن است دیر باشد.

میلاد تقوی در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران اظهار داشت: تیم ملی جوانان تنها تیم گروهی بود که توانست عنوان قهرمانی جهان را کسب کند. اینکه گفته می‌شود بزرگسالان در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشده باید بگویم که ما قهرمان بازی‌های آسیایی و نایب قهرمان آسیا شدیم. تلاش می‌کنیم که توقع مردم پایین نیاید و به همین دلیل باید بیشتر تلاش کنیم. از دید بسیاری از کارشناسان کار سختی برای رسیدن به المپیک داریم، اما دست از تلاش برنمی‌داریم.وی درمورد پیگیری اردوهای تیم ملی و اضافه شدن پائز، خاطرنشان کرد: امروز پائز وارد ایران شد و جلسه خوبی با وی داشتیم. سپس در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کرد. عملکرد کادر فنی تیم ملی بزرگسالان که اردو را مدیریت کردند مورد رضایت وی بود. بازیکنان کم کم به اردو اضافه می‌شوند. در اولین فرصت تیم باید به ترکیب اصلی خود برسد، چون زمان زیادی هم نداریم.رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی نشان داد که حضور آدم‌های باتجربه به تیم ملی کمک می‌کند. ما بازیکنان جدید زیادی به تیم ملی اضافه کردیم که کم تجربه نیستند، اما پرتجربه هم نیستند و باید منتظر عملکرد آنها در مسابقات بمانیم. به نظر من این تیم دیگر درگیر بحث تکنیک و تاکتیک نیست و نقش اصلی را یکدلی و همدلی ایجاد می‌کند و همه برای المپیکی شدن باید بجنگند.
تقوی درخصوص غیبت برخی بازیکنان در اردوی تیم ملی، تصریح کرد: در عرصه فنی سرمربی تیم ملی بعد از اینکه در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرد به رسانه‌ها پاسخگو خواهد بود. رسانه ذهن جویای جامعه است. عوامل مختلفی دست به دست هم دادند که شرایط اینگونه شد. همه عزیزانی که تصمیم می‌گیرند امیدوارم در ادامه نگویند «ای کاش»، چون ای کاش یعنی حسرت و حسرت خوردن در مواقعی ممکن است دیر باشد. هیچ چیزی مهمتر از مردم نیست و منافع مردم را ابالاتر از هر چیزی بدانیم. من با موسوی صحبت نکردم و مرادی با او صحبت کرده است. حتماً دلایل خاص خودش را دارد که امروز نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم. سرمربی پاسخگو خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز