خبرگزاری کار ایران

پیش بازی مس کرمان- چادرملو

دومین مصاف رسمی مس و چادرملو؛ این‌بار در جام حذفی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۲۸۲

مس کرمان و چادرملو اردکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، تیم های فوتبال مس کرمان و چادرملو اردکان فردا (جمعه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 17:45 در ورزشگاه باهنر برابر هم بازی خواهند کرد.

آن‌ها در رقابت های لیگ یک این فصل اولین مصاف رسمی خود را برگزار کردند، اما این بار در جام حذفی برابر هم به میدان می روند.

چادرملو به واسطه نتایج خوبی که در این فصل لیگ دسته اول کسب کردند، هم اکنون با 57 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته‌اند و پس از خیبر خرم آباد، اصلی ترین گزینه صعود به لیگ برتر به شمار می‌روند.

تنها مصاف رسمی دو تیم در هفته چهاردهم رقابت های لیگ یک بود که آن‌ها در یزد بازی جذاب و پرگلی به نمایش گذاشتند و نهایتا بازی دو تیم با تساوی دو بر دو پایان یافت.

تیم چادرملو برای رسیدن به این مرحله از مسابقات ابتدا تیم آریو اسلامشهر را در ضربات پنالتی حذف کرد و در مرحله قبل مسابقات دست به کار بزرگی زد و تیم فولاد خوزستان لیگ برتری را در اهواز یک بر صفر شکست داد تا به این مرحله برسد.

در مقابل تیم مس کرمان نیز با عبور از دریا بابل در مرحله اول، در بازی های دور قبل در تربت حیدریه تیم سپنتا را با 6 گل شکست داد و به این بازی رسید.

تیم چادرملو که در سه بازی قبلی خود در رقابت های لیگ یک موفق به کسب پیروزی نشده است، قطعا در بازی برابر مس کرمان در جام حذفی با تمام قوا شرکت خواهد کرد و در سوی مقابل بازیکنان مس کرمان نیز در اندیشه تداوم راه جذاب خود در مسابقات جام حذفی هستند و از همین رو شاهد بازی جذاب و دیدنی در روز جمعه خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز